K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 13 november 2007

Av Kikki - 13 november 2007 15:06



..att jag levde förr i tiden, helst på stenåldern innan världen hade blivit som den är idag. Då hade inte jag, och inte någon annan heller haft dom här jävla problemen! :(


I Need Tommy now, snart så <3

Av Kikki - 13 november 2007 13:12



För mer än ett halvår sen kunde jag inte alls se hur det egentligen var. Jag tyckte allt var fullt normalt. Men NU, när jag sitter och kollar på gamla kort ser jag verkligen. USCH, hur kunde allt gå så snett? =/


Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på världens bästa program som börjar snart, Nya tider (a) Jag tror bara det är jag som gillar det programmet.


Blev ingen skola idag heller. Gick och tränade efter min körlektion och sen har jag bara varit hemma. Men imorrn ska jag på skolan iaf, hur dåligt jag än mår, men jag tror det kommer kännas bättre imorgon.


Vid 4 tiden kommer iaf Tommy och hämtar mig och då ska vi åka och handla mat och sen hem till honom och laga något gott, det blir kyckling ;) Sen ska jag sova där också :)



Av Kikki - 13 november 2007 06:23



Mådde så jävla illa imorse när jag vaknade, KVART i 5! Så då åt jag frukost, med mådde nog mer illa efteråt på ett annat sätt :s Hur svårt kan det vara? Från och med imorgon ska jag börja äta normal frukost, för igår och idag har frukosten förstört hela dagen. Vet inte om jag kommer klara av skolan idag, orkar inte körlektion heller. Men den måste jag ju gå på iaf :( Borde iaf gå på religionsprovet, men så lär det inte helller bli om jag går hem.

Ovido - Quiz & Flashcards