K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 15 november 2007

Av Kikki - 15 november 2007 22:56



Känns bättre idag med allt, så nu kanske den där IDIOTEN som kommenterade mitt förra inlägg blir lite gladare?


Idag var det först skola, sen var det dags för familjen att följa med och prata med Annika, det gick bättre än jag trodde :) Hoppas det blir förbättring hemma nu!

Sen åkte jag till stan och träffade Carro. Vi käkade på Subway och sen åkte vi ut till ikea :) Hade verkligen jättetrevligt, men det har man ju alltid med Carro =)


Sen kom Tommy och hämtade mig också åkte vi hem till mig. Jag pluggade lite också pratade vi en massa så nu känns allt bra! :)


Imorrn blir det skola, sen träning, och på kvällen ska jag och Tommy åka ut till Robin och hans tjej och umgås lite :)


Men nu är det sängdags.

Ovido - Quiz & Flashcards