K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 14 november 2007

Av Kikki - 14 november 2007 15:58



Vad ska jag göra? Jag vet ingenting. Jag hatar alla krav från allt och alla, och dom som säger åt mig vad jag ska göra. Det är som det är just nu, det blir bättre även fast ni inte tror det. Jag måste bara få hålla på som jag gör några veckor till. Jag måste väll få göra som jag själv vill? Jag vill inte göra något som jag inte känner för. Det kommer aldrig bli bättre annars, måste börja nu, inte imorrn, inte om en vecka men NU! Jag tänker börja göra som jag själv vill nu. Ingenting kommer bli bättre annars. Varför har det blivit såhär?


Jag sitter och oroar mig för ALLT! Hur ska det bli med webbdesignen? Tänk om jag inte får reducerat? Då vet jag seriöst inte vad jag ska göra, då saknas det poäng, och det känns så tungt att börja på webbdesignen för jag är redan efter. Men saknas det 100 poäng, ingen student.

Jag MÅSTE få reducerat! :( Jag har för fan bra skäl att få det!


Jag vill verkligen försöka lyckas med något, fick tillbaka prov idag som hae gått åt helvete. Men jag vet att jag kan bättre och jag ska minsann ha VG i samhälle. Uppsatsen jag ska börja på ska bli BÄST!


Usch, vilken deprimerande blogg det blev idag. Men orka va glad idag.


JAG ÄLSKAR DIG ÄVEN FAST JAG BETER MIG SOM JAG GÖR MEN DET ÄR INTE SÅ LÄTT! Du är allt för mig, men jag orkar inte hur länge som helst. Det är som det är NU! Inte föralltid, BARA NU! Allt behöver inte gå så fort! Det blir för mycket..


Nu krånglar min mage, tror den behöver mat. Var ju äckelmat på skolan.

Ovido - Quiz & Flashcards