K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 8 november 2007

Av Kikki - 8 november 2007 07:42



Igår efter skolan gick jag på stan med Annie, bergström kom också efter en stund och gick med oss :) Jag köpte min första julklapp till mamma och pappa. Sen vid 5 tiden träffade jag Vikky och då gick vi och åt min älsklingssallad på Coffée house och pratade :) Vi ska nog till Stockholm på jullovet några dagar :D Vi får ju bo hos hennes moster så vi har ju gratisboende så det är ju kanoners :D

Sen på kvällen kom Tommy, och jag satt och pluggade religion. Gjorde klart 10 frågor av instuderingsfrågorna, det tyckte jag var duktigt gjort av mig (a) Så ikväll ska jag göra klart resten.


Efter skolan blir det träning, och sen ska älskling komma på kvällen och sova hos mig :)


Nu ska jag snart ha samhälle, tråååkiigt. Eller ja, kanske inte snart, om 45 min ;p

Ovido - Quiz & Flashcards