K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Nu går jag och lägger mig!

Av Kikki - 27 december 2010 09:22

 

Jag blir så otroliga jävla less! Rest 7, hejdå! Hade man varit rest 2 kanske man hade haft chans om någon inte kommit till uppropet eller så, men nu kan vi ju gå och lägga oss. Känns bara så jävla SURT, det är sjävklart jobbigt och mycket plugg att gå sjuksköterskeutbildningen, men jag kan ju säga att det är tusen gånger enklare och roligare än det som jag kommer behöva göra nu. Hade verkligen blivit världens lyckligaste om jag fått komma in, och fått så mycket mer positiv energi än vad jag kommer få nu. Hade fan känts bättre om jag var rest 50! Allt går bara emot mig nu!


Men det är väll bara att kämpa på..  



 
 
Ingen bild

ann-Sofie

27 december 2010 14:44

jag kom in på kriminolog som reverv 60 så håll tummarna! det kan gå:)

 
Caroline

Caroline

27 december 2010 15:55

Sv: Ja jag förstår de. Skulle också ha bliivt super orolig.
Albin som redan har de lite knasigt. :( Tycker så synd om honom! <3

http://norbergcaroline.blogg.se

 
Ingen bild

Sara M

27 december 2010 17:57

Surt! Tror inte att det är helt ovanligt att folk droppa av efter/inför första tentan,(inte helt ovanlig tendens i Umeå, där jag gick ssk) å då kanske de tar in fler, eller att de gör ett överintag redan från bröjan, så ring universitetet efter kursstart om du ej hör något från dem! håller tummarna! Du kanske kan göra en "fuling" och gå med på föreläsningar så är du beredd utifall du kan hoppa in senare. Tycker du ska gå på uppropet iaf!!

Kram/Sara

 
Jossan

Jossan

27 december 2010 20:28

Hej!
Första gången jag kikar in här, vet att Carro (norbergcaroline.blogg.se) läser dig blogg :)
Det där med att vara reserv 7, det är inte kört än, jag lovar! :)
Som ann-Sofie skrev kan man komma in ändå.
Jag började plugga sjuksköterska förra året (har slutat nu) och då var det jättemånga i min klass som kom in som reserv. Vissa var reserv 25 osv.
Så ge inte upp än! :)

http://josefinejottehine.blogg.se

 
Linda

Linda

28 december 2010 14:36

Men vad synd gumman :/ Så typiskt!! Men ge inte upp än det kan hända mycket. Jag håller tummar och tår på att du kommer in nu :) Kram

http://lindakallberg.blogg.s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D Imorse provade jag dom här n...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Ovido - Quiz & Flashcards