K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Kikki - 29 december 2010 17:10

Sitter i soffan och tar det lugnt , mår inte alls bra. JÄVLA förkylning! Albin sitter i Tommys knä och diggar musik! :)


Blir ingen normal bloggning när jag inte har en normal dator ;/ I förmiddags slängde jag iväg lite jobbansökningar till olika äldreboenden, ska fortsätta med det imorgon.


Ska kurera mig nu, så man mår relativt bra på fredag iaf!   

Av Kikki - 29 december 2010 09:21

Igår var vi som sagt in med min dator, fick som tur var låna en mini dator :P Dock hur seg som helst..så jag tar Tommys dator på dagarna iaf! Sen blev det shopping på Birsta, dock hittade jag INGENTING på rean, blev så jäkla arg. Skit dålig rea! Jaja, men men, Albin fick sig 2 pyjamaser iaf. Det behövde han!


Sen så har natten varit ett helvete, Albin har vaknat och hållt på. Sovit kanske 3-4 timmar, men man borde ju vant sig. Detta resulterade i 2 trötta föräldrar imorse, som låg kvar i sängen till 7, vilket i sig gjorde mig stressad som skulle vara på dagis med Albin halv 8. Så då vart det stress och det gjorde inte humöret bättre, väl på dagis inser jag att jag glömt Albins dagisväska hemma med extrakläder och varmare kläder om dom skulle vara ute, så hem igen och hämta den. SEN for jag iaf ner till stan och solade, snart nyår ju! Nu försöker jag varva ner och dricka kaffe, är dessutom så jävla förkyld och känner mig rätt hängig och frusen. Så jag orkar ingenting idag, vill bara sova.


Blir kort dag på dagis för herrn, vi får hämtning av min familj 1 på dagis, så ska vi ut till Alnö till min faster och fika.


Annars är det så jäkla mycket jag måste kolla upp så jag vet inte vart jag ska börja..

Känner mig så jävla less på allt bara, ska inte blogga när jag är såhär! Måste ju säga att det varit väldigt mkt klagande här nu sista tiden, men den där jäkla antagningen förstör mitt liv! Känns verkligen så..  Det är ingenting att deppa ihop för, egentligen. Men när allt är som det är med Albin och allting så hade det UNDERLÄTTAT hur mycket som helst om jag bara hade fått kommit in..Men vem har sagt att livet ska vara lätt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards