K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Kikki - 31 december 2010 15:09

 

Min lilla sötnos idag!


Håller på och fixar för fullt så har inte tid med det här! :)

Av Kikki - 31 december 2010 11:04

Förkyld och inte alls pigg idag heller :/ men men. Måste försöka få i mig någon lunch men vi har ju ingenting hemma, det enda jag är sugen på är Biteline. Sen blir det nog bättre efter en dusch, också får man sätta på partymusiken, och ignorera denna förkylning. Min kropp vill nog helst att jag skulle ligga i sängen hela dagen och kvällen, men det är nyårsafton och det spelar ingen roll hur dåligt jag mår för här ska det firas nyårsafton på bästa sätt.


Ska äta 3 rätters middag hos mamma och pappa, blir ca 12 st där :) Sen måste vi försöka ordna någon skjuts ut till Timrå dit vi ska på fest hos PJ med massa folk.


Nej, men ska prata med Tommy här nu om mat :) GOTT NYTT ÅR PÅ ER!


 

Blir något av linnena till kjolen ikväll, inte provat något av dom än.

Ovido - Quiz & Flashcards