K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Kikki - 26 december 2010 13:05

Aa, men hej och hå. Alltså jäklar, vilken kväll. Jag hade så jäkla roligt! Helt sjukt att jag lyckades utan mitt tjejgäng, men man får ju försöka dra med karlarna på dansgolvet så funkar det också! ;p


Först åt vi middag hos tommys mamma och karl, och med hans 2 barn tim och teddy också. Satt och åt, drack och hade trevligt. Sen kom Danne dit också. Fick skjuts vid 8 tiden till the mansion. Lite drygt från början, men sen blev det full fart. Jag levde på mojito typ hela kvällen, men dåligt gott det är då! Sen skulle Danne öppna mitt rosévin, men det slutade med en blöt danne och vin överallt. Hur nu det gick till? Men vilken jäkla smäll när den korkades upp. Men Dannes tröja fixades med en hårtork. Tur det inte var rödvin! Dock smakade det vinet SKIT så det gick inte att dricka. Men kanske var bra..


Vid halv 11 lyckades vi fixa skjuts till stan, tommy, jag och danne. Vi hoppades att vi skulle komma in på Oscar med en för ung Kikki. Vad jag ska ställa till det. Men bättre att vara för ung än att vara för gammal ;) Vi smet före i kön och in kom vi! Har man flyt så har man.


Jag är ju då aldrig på oscar eftersom det oftast är 23+ tycker jag. Men jäklar, vilket drag det var där inne, och musiken? jag som tycker memento brukar ha bra musik, men jämför man med oscar så är det ju som natt och dag. Så jäkla bra musik! Träffade PJ och gänget där inne och han bjöd på cider! :) Snällt!


Jag ville bara dansa hela tiden, också säger Tommy sen när vi ska gå en sväng, och jag tkr vi ska fortsätta dansa "Men gumman, jag orkar inte, jag är 25" Haha, han börjar bli gammal, närå! Men lät lite roligt. Jag fick väll dansa av mig en del iaf, men sen åkte vi hem, för tidigt om ni frågar mig, för jag hade då kunnat dansa hela natten :D Jaja, men mysigt att komma hem också.


Gick upp ur sängen vid 12, så sjukt skönt att få sova. Dock känner man ju verkligen hur trött man är när man KAN sova..


Jaja, nu ska jag försöka vakna. Sen ska vi till mamma och pappa och äta finmiddag! :D Saknar min lilla älskling nu också!   


 


Ovido - Quiz & Flashcards