K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Kikki - 22 december 2010 17:41

Sitter här nyduschad, orkade inte duscha imorse. Tvättar och småstädar gör jag också, men snart klar och då blir det fika och soffläge resten av kvällen. Blir inga roliga blogginlägg idag då jag glömde kameran hos mamma och pappa idag med alla fina kort som jag tog på Albin idag :/ men dom kommer imorgon istället då!


Ska bli så skönt att få fixa utväxten imorgon. Älskar att sitta i frisörstolen och bara njuta. Blir en tidig morgon så jag hinner äta frukost, sminka mig och åka med Albin till mamma och pappa.


Så blir roligare uppdatering imorgon! :) Ha en trevlig kväll!

Av Kikki - 22 december 2010 08:00

Vilken natt, och vilken dröm om Albin skulle vilja sova hela nätter, får se om den önskan slår in någon gång i tiden?

Jag har börjat drömma så mycket senaste nätterna också, svinjobbigt. För det är hemska drömmar så jag vågar ju knappt gå upp ur sängen på natten. Ska ta och ge Albin gröt här strax och sen hoppa in i duschen.

Vi ska ska åka till mamma och pappa idag och mysa. Mamma skulle baka bröd också ska vi hjälpa till att klä granen. Syrran följer också med dit! Orkar inte bara sitta här.

Så vi hörs i eftermiddag I guess!

Ni kan ju skicka ett meddelande på fb om ni vill ha lösen till dom skyddade inläggen! :)


  

Av Kikki - 22 december 2010 07:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards