K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Kikki - 25 december 2010 12:06

   

Åh vad roligt med ett eget tält tycker Albin! Men mammor fick tydligen inte vara där inne, bara albins! ;)

Av Kikki - 25 december 2010 09:22

Ja, vart ska vi börja? Först måste jag säga att vi ska festa ikväll, syrran, mormor och morfar ska låna Albin! :) Ska bli så roligt, jag har aldrig varit ut på juldagen förut :D Vi ska väll bort på storfest på the mansion. Danne skulle med tror jag, och Kricka kanske, och jag undrar om Anna är hemma..Vi märker! :) Ska bli otroligt skönt att få SOVA en hel natt sen också, minns inte när det var senast! Så tacksam över att syrran och mamma ställer upp 


Nu till gårdagen. Albin var/är hängig. Stackarn. Ögoninflammation, jättehemsk hosta och inte alls pigg, så han orkade inte vara med så mycket utan ville helst sova. Men han fick träffa tomten 2 gånger iaf :D Han var den enda som vågade sitta i tomtens knä också! Men vi hade en jättemysig julafton, och både Albin och jag och Tommy fick alldeles för mycket. Albin fick ett biltält av sin gammelmormor och det blev vi jätteglada över, sen fick han en hjälm, gunghäst, massvis med kläder, ritgrejs, tofflor, tavlor, leksaker, emil i lönneberga bestick och tallrikar och ja, jag minns inte allt.


Sen fick till och med mamman paket. fick min efterlängtade "mamma" kopp av syrran ;) Av mamma och pappa fick jag presentkort på friskis och svettis, kung! Sen en massa hårsaker, som jag är för snål för att köpa själv, älskar sånt! :D Mamma och pappa vet vad jag gillar vid det här laget! Av bästa Annie fick jag bodybutter från bodyshop, alldeles för mkt gumman! Av min mormor fick jag presentkort på spa maskrosen, blev jag jätteglad över! :) Sen ett kort på mig och Albin, uppförstorat! :) Jättekul! Har ju tänkt att jag vill ha ett kort på mig och Albin inramat här i lägenheten, så nu blev det fixat! TACK! Sen fick jag örhängen och en finfin t-shirt av svärmor! :) Sen fick Tommy och jag jättefina saker, skärbräda, förkläde, en fin "tavla" grej, som ska sitta i vårt sovrum som man kan sätta upp romantiska meddelanden på ;) haha, hade inte tillverkats många av dem, så känns roligt att inte "alla" har den. Den ska användas flitigt. Ja, vi fick hur mkt som helst. Ni får se lite av det nedanför! :)


                               

Ovido - Quiz & Flashcards