K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Kikki - 23 december 2010 19:20

Vi har varit i Indal i eftermiddag. Albin blev klippt av sin faster också åt vi mat där, kycklingwok. Jättemysigt! Kom hem för en stund sedan och nu blir det uppesittarkväll med bingolotto och godis :D


Får önska er en GOD JUL för nu blir det tyst här. Imorgon ska vi ha en underbar julafton! :)


 

Av Kikki - 23 december 2010 11:54

  Albin och moster läste tidningen tillsammans igår hos mamma och pappa!


Jag är så sjukt trött idag för inatt har vi inte sovit mycket. Albin har hostat jättemycket :/ stackarn! Vid 5 gjorde vi morgon! Sen var både jag och Tommy jätte oroliga över att inte bilarna skulle starta, det var 25 minus här imorse, men otroligt nog startade både volvon och audin, vi har ju ingen motorvärmarplats än, är ju sån jäkla kö!


Albin sover just nu, och Tommy kommer hem halv 2 redan idag. Vi måste ut och köpa en sista julklapp, sen behövs det godis inför uppesittarkvällen ikväll, helst från hemmakväll ;) Viill helst inte ut, man fryser ju inomhus nu också nästan.


Av Kikki - 23 december 2010 10:56

Nu är vi hemma! Jag har verkligen hittat min frisör som jag kommer fortsätta gå till, Elin är så himla bra! Jag som har haft det så svårt med frisörer tycker jag :P


Nu är utväxten borta och sen la hon i en skumtoning så håret fick lite mera glans och sen avslutade hon med att göra lockar! TACK! Bokade in en tid i början av januari för att ta ut håret, men jag fick beröm för att jag lyckats hålla håret i så bra skick med inga tovor osv :) Men jag har varit noga med det man ska vara noga med!


Det är verkligen avslappning att sitta där i frisörstolen, och dricka kaffe, äta choklad och kika i tidningar medan färgen är!


    

 

Ovido - Quiz & Flashcards