K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Kikki - 18 mars 2008 21:23

Hur ska jag överleva natten?

Jag har varit utan min Tommy i 48 timmar snart! Det är alldeles för mkt kan jag lova! Men imorgon får jag äntligen träffa honom!





Av Kikki - 18 mars 2008 19:07

"Det är ju helt sjukt" sa jag nog 30 ggr idag hos sjukgymnasten!


Min sjukgymnast Maria la ett snöre på golvet också skulle jag göra som en ring med snöret så stort som jag trodde min "omkrets" var eller hur man ska säga. När repet låg där på marken såg det jättekort ut och först trodde jag ju knappt att jag skulle kunna komma igenom det? Så jag gjorde en ring med HELA repet. Vilket var hur fel som helst! Det fick typ plats 3 kikki i den? Jag vart helt i chock kan jag lova. Det var nästan hemskt! Nu förstår jag verkligen vilken dålig kroppsuppfatting jag har. Sen fick jag ligga på golvet också, vilket var något jag lär börja göra oftare (a) Det känns ju verkligen annorlunda än när man tex ligger i sängen.


SEN fick jag även massage med en boll med knottror på. Det var så himla skönt och avslappnande. Jag ville inte gå därifrån, men var ju tvungen att gå ner till Annika!


Nu ska jag snart kolla på sjukhuset och bara ta det lugnt. Jag är helt slut i huvudet efter all sjukhusvistelse idag.

Sen så saknar jag min älskling så jag vet inte vad jag ska ta mig till snart!


Nu kom även min mamma in med påfyllning till min mobil. "Du måste ju ha om du hamnar i några svåra situationer" Hon är ju för gullig!





Av Kikki - 18 mars 2008 10:48


Så nu har jag varit nere på Mood och fixat biljetter till torsdag till mig och älskling! :)


Jag är glad att jag fortfarande inte fått älsklings magsjuka. Tror nog att jag kmr att klara mig! :)  Men för att vara helt säker så blir det nog inget mys med älskling idag heller. För jag skulle inte precis bli glad om jag låg i magsjuka på torsdag! Så jag får sitta och längta ihjäl mig istället :/ På fredag är det även 7 månader!


På lördag kanske det blir min första scoteråkning! Ska antagligen upp till tommys pappas stuga med hans pappa och hans tjej, och även tommys syrra och hennes kille! Det lär ju bli hur kul som helst! Fast tommy lär ju köra som en galning men jag får hoppas att jag överlever iaf..


Idag är det ju då min sjukhusdag också. Först sjukgymnasten kl 3 och sen Annika 4. Men det blir nog bra, det är iaf välbehövligt!


Men nu ska jag städa undan lite..




Ovido - Quiz & Flashcards