K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Kikki - 6 mars 2008 15:26


..också blev det inte alls någon träning. Ska ju faktiskt träna imorgon så då har jag tränat mina 3 ggr i veckan. Det är ju egentligen verkligen max för mig, Annika tkr ju att jag börjat träna för tidigt. Men det känns som jag har koll på mig själv nu. Förut tränade jag ju och åt för lite, nu tränar jag och äter för bästa resultat! ;)


Varför det inte blev någon träning beror på att jag hellre är med min älskling! Han kmr hit efter jobbet om någon timme, och jag håller ju på och längtar ihjäl mig efter honom också! :) Sen var det nog inte heller jag som ville träna, det var någon annan. Så jag tänkte på vad Carro sa på stan idag "Stanna upp och tänk om du vill träna för att du vill och känner att du orkar det, och inte för att du måste" Mycket bra sagt Carro!


Så det blir mys med älskling hela kvällen istället, sen sover han nog här också =) 


Han ringde även nu och sa att han kunde bjuda mig på mat. Så vi ska nog äta på Gonzalos. Blir nog deras Sallad för mig, var längesen nu! Jag och Vikky åt ju jämt där i somras! ;)



Av Kikki - 6 mars 2008 14:52


Hade det jättetrevligt på stan med Carro! Det blev lunch på Subway istället, där man minsann fick gratis dricka för det tog sån tid innan man fick sin macka (a) Någon hade skadat sig eller vad det var?


Nu sitter jag bara här hemma och tråkar, väntar på att klockan ska bli lite mer så jag ska åka iväg och träna. Ska antagligen gå på spinning idag, får ju dock betala 40 kr men det är det värt, jag känner mig så sugen på det idag. Var jättelängesen jag var på det. Jag kommer ihåg i 9an då jag gick på spinning hela tiden! Men ska ju köpa spinning kort nu, mamma ska väll skicka in det nu i veckan!


Fast finns det inte några spinningplatser kvar så får det väll bli ett vanligt pass vid halv 5. Vi får se :)


Men nu kanske man borde äta något så man orkar träna sen!

Av Kikki - 6 mars 2008 10:57


Ska snart gå ner till stan och träffa Carro! Vi ska äta lunch på Waynes antagligen och sen blir det väll till att gå på stan också :) Ska verkligen bli trevligt att träffa henne idag!




Ovido - Quiz & Flashcards