K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Kikki - 15 mars 2008 19:31


Åh, jag måste säga det en gång till! Tack till er alla som kommenterar så fina ord! Det känns så underbart ska ni veta! 


Nu sitter jag här hos älsling och kollar på hockey och dricker! Precis vad jag behöver! Danne är också här! Ska väll ner på krogen senare hoppas jag :)





<3

Av Kikki - 15 mars 2008 12:05

Nyss kom min mamma in med en bricka med kaffe också låg det ett kort där det stod

"Du är guld värd! Glöm aldrig det Kristin"

Hon visste om att jag hade en dålig dag idag och hon gör verkligen jämt allt för att jag ska må bättre.

Hon är så himla underbar min mamma! Jag önskar verkligen att jag mådde bra så min familj och resten av mina nära kunde få slippa det här och mitt dåliga humör som jag så ofta har nu för tiden =/

Av Kikki - 15 mars 2008 09:55


Jaha, det är nog meningen att jag ska bli större och större.


Blir ingen träning, vädret lockade min syster så mycket så hon ska åka skidor och jag pallar inte åka skidor idag. Jag vill bara spinna, men jag får göra det imorgon ist. Som "bonus" får det bli 75 minuters passet!


Har även gjort syrran ledsen idag, men hon vart tydligen ledsen för att jag var ledsen? Jag hatar att se människor ledsna! Det finns inget värre!

Jag bara förstör för alla känns det som!


Idag är jag lite rädd för mig själv, för jag kommer vara på så dåligt humör så idag borde jag låsas in eller något. Stackars älskling idag säger jag bara. Men ska verkligen försöka att inte vara världens sämsta flickvän iaf.






Av Kikki - 15 mars 2008 08:30

Åh, tack för alla underbara kommentarer! Ni anar inte hur mkt det värmer! :)


Hade det jättemysigt igårkväll, även fast jag inte kunde röra den där godispåsen som jag hade köpt. Men hade ju redan ätit en massa godis på dagen så det fick räcka.


Inatt har jag inte sovit så bra. Den där ångesten sitter fortfarnade kvar, och det känns som jag kmr vara på väldigt dåligt humör idag. Stackars älskling som måste stå ut med mig resten av helgen.


Ska iväg på spinning 11-12 på helex. Det ska bli så skönt nu kan jag lova!

Jag borde verkligen försöka plugga något i helgen också, men när jag ska jag hinna med det?


Vid 2 tiden senare idag ska älskling komma och hämta mig också ska vi åka ut på Maxi och handla. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Med mitt dåliga humör idag kan vad som helst hända..=/





Ovido - Quiz & Flashcards