K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Kikki - 5 mars 2008 16:57


Blir träning ikväll ändå =) Det kan behövas efter idag kan jag lova..

Mamma tyckte jag skulle gå och lägga mig istället, men varför sova när man kan träna? Sova kan jag ju göra sen!

Av Kikki - 5 mars 2008 11:14


Precis som jag skrev imorse. Den här dagen var dömd att misslyckas på! Just nu är det så mycket tankar som far runt i mitt huvud, och jag önskar verkligen att jag kunde spola tillbaka tiden ett år. Då kunde man iaf visa sig utan att behöva skämmas.


Ja, det blev alltså ingen stanvistelse idag. Klarar verkligen inte av det, är så himla slut och verkar absolut inte vara social idag. Men kan ju lova att jag har jävligt dåligt samvete nu, som vanligt =/


Nu vill jag bara att det ska bli kväll så jag kan gå och lägga mig. Men det är det inte dags för förrän om 12 timmar, KUL! Vad ska jag göra nu då? Blir nog sängen tillsammans med mina tankar, mysigt! Eller så inte..



Av Kikki - 5 mars 2008 07:35



Huvudet bultar och sen är jag illåmående pga frukosten eller vad man ska kalla det för..


Igårkväll såg jag och älskling på film och vid 11 tiden då den var slut var jag jättetrött så jag trodde ju att jag skulle somna på en gång. Men så blev det inte..


Klockan blev 12, 1,2,3,4 och vid 4 tiden tror jag att jag somnade men vaknade vid halv 6 och då gav jag upp. Älskling vaknade vid 6 tiden och innan han gick till jobbet var han så gullig och tyckte jag absolut måste prata med Annika om att jag nästan aldrig kan sova.


När jag inte får sova så blir allt bara 1000 ggr värre än vad det redan är =/ Okej om jag får gå runt med alla tankar på dagarna, men jag måste få slippa dom under nätterna annars kommer jag snart bli galen. För jag tycker inte det går framåt ett skit, bara bakåt. Fast det går inte bakåt på samma sätt som det gjorde förut, nu är det på helt andra sätt.


Har nyss duschat nu, så jag ska väll ta och sminka mig snart. Ska ju ner på stan med Sara vid 11-tiden och sen ska jag träffa Anneli vid 1 så ska vi göra vårt skoreportage till projektarbetet. Jag förstår bara inte hur jag ska orka gå på stan när jag sovit en timme inatt? Jag känner mig helt slut.


Den här dagen kommer verkligen sluta i kaos, den har redan börjat kaosat sig. Men värre kan det bli, och det är jag 99% säker på att det kmr att bli.

Mamma och pappa ska ju iväg till stugan idag över dagen vilket betyder att jag är ensam hemma och det är INTE BRA! 

Ovido - Quiz & Flashcards