K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Kikki - 1 mars 2008 15:52



Nu lyssnar jag på musik och fixar till mig. Ska snart äta hoppas jag, kyckling och pasta och någon jättegod sås =)


Ikväll ska jag verkligen ha hur kul som hels. Jag känner mig så laddad, jag vill bara börja dricka NU! Men min dricka är hos tommy så (a).


Mamma ska skjutsa dit mig vid halv 6, också ska tommys mamma skjutsa oss till förfesten sen! :) Jag kmr även inte känna någon där förutom älskling och Danne. Men men, med lite alkohol i kroppen kan jag nog vara lite social. Jag är så ju blyg annars. Äh, men det blir nog bra det här ;) Ska bli kul att få träffa lite nytt folk också!


Efter krogen ikväll blir det sovning hos älskling ;)

Av Kikki - 1 mars 2008 12:01


Hade jättemysigt hos syrran igår. Fast jag hade så ont i magen efter all mat och godis och allt annat vi åt (a)


Vid 11 tiden kom iaf älskling, danne och johan och hämtade mig och skjutsade hem mig =)  Sen skulle dom ner på krogen en stund men älskling tog taxi hem till mig redan vid 1 tiden :)


Jag hade svårt att sova som vanligt, mådde så illa också =/  Men imorse när vi vaknade vid halv 10 så var det bättre. Vi fikade lite macka och kaffe och sen skjutsade jag hem älskling och tog mig en snabbis ner på stan och köpte en ny mascara.


Nu sitter jag hemma och är hungrig. Så man kanske ska äta något nu innan jag ska börja fixa i ordning mig inför kvällen ;) Det ska bli så kul ikväll, jag LÄNGTAR!

Ovido - Quiz & Flashcards