K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Kikki - 4 mars 2008 15:02


Näe, nu ska jag snart ta en åktur med bilen tror jag. Har så tråkigt! Sen åker jag direkt till älskling :) Inte för han kommer att vara hemma då men jag ska ändå försöka plugga lite, tror jag..


Sover där också! =)

Av Kikki - 4 mars 2008 12:12


Jag är så träningssugen nu! Ska antagligen träna senare fast jag har så ont i foten sen gårdagens träningspass, men vi får se hur det känns senare :) Lär ju inte bli något, men ska ju iväg och träna på onsdagkväll iaf så :)


Ska till älskling idag/ikväll, jag håller verkligen på att sakna ihjäl honom! Fick ju inte träffa honom något igår så nu är det kris kan jag lova ;) haha.


Idag sov jag till 11! Hade dock svårt att somna igårkväll även fast jag var jättetrött, men var skönt att få sova länge idag. Allt blir inte lika kaosigt då =) Så idag ska det bli en bra dag, så jag slipper må dåligt ikväll då jag är med min älskling!


Nu kanske man borde ta och fixa till sig lite, innan det är dags för nya tider! Jag är verkligen helt besatt av det programmet! Det är så bra!







Ovido - Quiz & Flashcards