K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Kikki - 17 mars 2008 20:21


Så nu har jag tränat och duschat och ska ta och se om jag hittar några uppdaterade bloggar!


Måste prata med mamma när hon kommer hem om jag kan få 200kr till studentfesten. Får jag det så måste jag nog åka ner på Mood imorgon och köpa en biljett innan dom tar slut?


Jag hoppas jag får med mig älskling också nu bara, han lät lite tveksam. Kan jag i försig förstå, han är nog lite för gammal för sånt där men det kan nog bli kul ändå gubben! ;) Isåfall borde jag kanske fixa biljett till honom imorgon också (a).





Av Kikki - 17 mars 2008 15:28

Ja, då har man varit på skolan och uträttat de två mötena med 2 lärare.

Religionen hade jag inte missat så mkt alls på, så det kändes bra :) Men svenskan hade jag rätt mkt att ta igen, men det borde jag ordna. Var rätt mkt "små" upg så. Hade även typ fått VG på allt i höstas! :)


Nu ska mamma snart börja med maten hoppas jag, jag är så hungrig nu kan jag lova..Sen ikväll blir det träning med Sara! Puls! :D


Efter det ska jag bara skynda mig hem och se på sjukhuset och sen duscha och lägga mig i sängen och bara ta det lugnt och hoppas att det inte smyger sig på någon magsjuka ikväll heller..





Av Kikki - 17 mars 2008 11:15

Åh, vad less jag är på allt tjat! Jag gör väll för fan mitt bästa och försöker hela tiden. Jag har skickat in ansökningar till jobb, men tydligen inte tillräckligt många enligt min familj? Jag vill verkligen jobba i sommar, men för det vill jag inte ha en massa tjat att jag borde söka mer jobb! Jag kan ta ansvar för mig själv! Som igårkväll så säger syrran "Du kanske borde ringa till bolagsverket och låta lite intresserad" också hör man pappa "JAA, DET BORDE DU! När det gäller jobb så kan pappa öppna käften men inte annars!


..också kommer mamma och säger att jag borde gå till skolan. Ja, du verkar inte förstå ett skit du heller. Tack..Ingen förstår men det är lugnt. Jag klarar mig, som alltid!


Det var dagens klaginlägg. Ska försöka att skriva ett lite positivare inlägg senare!

Av Kikki - 17 mars 2008 10:35



Efter spinningen igår kom älskling och hämtade mig även fast han mådde jätte illa. Han frågade om jag ändå ville följa med honom elr om han skulle skjutsa hem mig. Jag följde med honom..en stund..


När vi kom hem så duschade jag, och sen kollade vi på Wallander. Älskling låg och var jätte illamående och ja, sen hände det lite saker som jag ju inte behöver gå in på detaljer om.


Men det slutade med att mamma kom och hämtade mig vid halv 11. Jag klarade verkligen inte av både magsjuka och allt annat. Det blev bara för mycket =/

När jag kom hem så käkade jag hela vitpepparkorn och det gjorde jag imorse också. Nu hoppas jag verkligen att jag inte hade hunnit blivit smittad? Än så länge känns det bra. Men det kan ju komma fort det där. Men jag dör verkligen om jag får magsjuka, då kan det knappast bli värre iaf..Magsjuka är verkligen det värsta som finns!


Pratade med älskling förut iaf och det verkade som det var lite bättre nu iaf :)


Idag ska jag ha 2 möten på skolan med först svenskaläraren halv 2 och sen religionsläraren vid 3 tiden. Jag vill verkligen inte! Men jag måste ju, så jag vet hur det kommer gå med allt?



Ovido - Quiz & Flashcards