K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Kikki - 13 mars 2008 14:08


Ska nog träna sen ändå vid halv 5. Efter det kommer älskling och hämtar mig så ska vi hem till honom. Blir sovning där också såklart! :)


Annars så känner jag mig så trött och slut efter den här natten. Men jag blir nog piggare efter träningen :)

Av Kikki - 13 mars 2008 09:07


Blev inte mycket till att sova inatt, kunde verkligen inte :( Så jag gick ut till vardagsrummet för att lägga mig i soffan och kolla på Svensson Svensson. Fick även fixa en macka för jag var så hungrig men så hade jag ju fuskat på dagen också. Men idag är det en ny dag och jag har nyss duschat och håller på och fixar mig nu. Ska ner på stan och äta på Subway med Carro vid 11-tiden :)


Jag kommer ju även bli rätt så blöt när jag ska gå ner till stan sen. SKITVÄDER!

Ovido - Quiz & Flashcards