K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg under augusti 2007

Av Kikki - 26 augusti 2007 18:15


Idag har jag varit på stan med Vikky, och jag hittade faktiskt rätt mkt. Jag köpte ett par svarta shorts, som jag älskaaar! Sen så blev det ett linne på MQ, det var ett likadant som jag har gult men dom där linnena är så wonderbara så jag skulle kunna ha 10 st likadana.


Jag hittade också ett par dieseljeans på Carlings, som jag också blev helt kär i, men dum som jag var så köpte jag dom inte. Men jag ska på stan imorrn med Sara och köpa dom ;) Sen åkte vi ut till IKEA en snabbis för Vikky hittade ingenting på stan och hon ville så gärna köpa något, så vi ringde syrran så åkte hon med oss ut dit en stund. Jag köpte ett linne på Vero Moda där ute också, det var även ett linne som jag har velat haft hela sommaren men det har bara funnits för stora storlekar, men idag fanns det ÄNTLIGEN min storlek.


Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, mår fortfarnade så illa :( Blir så less på det här =/ 

:(

Av Kikki - 26 augusti 2007 09:25


Vad i helvete är det med min mage? Jag blir så less! Igår så kändes det rätt okej. Jag kunde äta lite iaf, men nu när jag skulle försöka äta lite fil och musli så smakade det verkligen inte bra. Min matlust verkar vara som bortblåst. Men jag är ändå hur hungrig som helst =/


Idag ska jag vara med Vikky, eftersom hon åker bort hela veckan =/ Jag har varit så upptagen så jag har inte haft tid att umgås med henne så mkt som jag vill. Men idag ska jag ta mig tid, jag kanske tar med henne en sväng på stan om jag kmr orka det. Jag känner mig inte så pigg, men jag MÅSTE ha kläder NU! Sen ikväll är det min och syrrans vanliga myskväll med Beck =)


Igår så var jag på Ikea en sväng med syrran, det var meningen att jag skulle kolla på kläder men jag var för trött för att kolla. Så det var syrran som köpte en massa kläder istället ;p. Sen åkte jag direkt till Tommy och var där hela kvällen:) Sötnos!


Men nu ska man väll ta och försöka fixa till sig lite, om jag orkar vill säga. Jag har noll energi! Varför finns det ingen medicin mot illamående? Jag hade betalat vad som helst för att få tag i den =/





Av Kikki - 25 augusti 2007 08:49


 Vet inte riktigt hur jag mår idag =/ känner mig så konstig. Åt nyss lite iaf, jag känner mig så hungrig men jag vågar inte äta så mycket än. Men ska nog gå och ta en dusch så kanske man blir lite piggare. Idag ska jag antagligen vara med Tommy, om han fortfarande vill vara med mig även fast jag mår som jag gör. Men det kanske blir bättre om jag får vara med honom, vem vet ;)



Av Kikki - 24 augusti 2007 16:11



Åh, varför ska man må dåligt när man ABSOLUT inte vill det? Jag hade kunnat varit sjuk när som helst men inte NU! Men jag orkar inte skriva så mkt nu, känner mig helt slut. Mamma ska iaf göra risgrynsgröt åt mig, får se om jag kan äta lite sånt iaf.


Kanske skriver mer sen om jag blir piggare :)

Av Kikki - 23 augusti 2007 16:22



Jag vet inte om jag någon gång varit så nervös som jag var idag när vi hade suttit oss vid datorerna och skulle sätta igång med provet. Men jag kände att jag verkligen ville klara det första gången, och det blev ju som jag ville :D Så nu är teorin avklarad, det känns så skönt. Nu är det bara att vänta till 3 september då jag har körlektion så ska jag prata med min körlärare och boka in halkbana och uppkörning.


Idag så har jag också hunnit med att gå på stan med Malin och Vikky en stund, och sen så träffade jag Carroo, så gick vi också och kollade lite och pratade :) Mkt trevligt.


Nu sitter jag bara här och väntar på mat, men ska nog gå och ta en dusch nu tror jag.. Sen ikväll ska jag till Tommy!:)




Av Kikki - 23 augusti 2007 08:08


Nu ska jag snart gå ner till vägverket, provet börjar inte förrän 10 men jag är ju som jag är. Man ska ju ta kort också (a). Sen så behöver jag plugga lite in i det sista. Skriver sen om hur det gick..



Av Kikki - 22 augusti 2007 15:01


Jag vet egentligen inte varför jag gjorde den här bloggen, men jag skyller på att jag har SÅÅ tråkigt! Sen så kan man ju få en "snyggare" blogg här, det är iaf lättare att fixa det som man vill ha det. Men min gamla blogg (kikkiiii.blogg.se )finns självklart också kvar, får se vart jag kommer skriva mest :)


Men nu ska jag ta och skriva lite om igårkväll eftersom jag inte hann eller orkade göra det inatt när jag kom hem.


Kvällen började med att Natalie kom och hämtade mig med hennes moppe också åkte vi hem till henne i Granloholm och var där en stund innan vi börja gå bort till Tommy och hans kompis Danne. När vi kom dit så kollade vi på en film som jag inte kommer ihåg namnet på men det var HUR BRA SOM HELST! Sen satt vi bara och kollade på tv och pratade. Det var en jättemysig kväll om jag får säga det själv (a). Tommy hade även en jättefin lägenhet! Han verkar ha bra smak när det gäller inredning och sånt ;p. Det gillar vi, haha.


Idag så har jag suttit på körskolan från 08.30 till 14.14, fast jag tog en timme rast och gick och åt lunch med syrran på stan. Men nu har jag ÄNTLIGEN klarat alla faser man ska ha klarat för att få göra teoriprovet. Så nu är det bara att vänta till imorrn, jag undrar hur det kmr gå. Men det är ju inte hela världen om man skulle misslyckas. Jag menar, det är ju inte så dyrt att göra om det. När jag satt och väntade på syrran på stan innan vi skulle äta lunch så ringde Tommy också =)


Nu sitter jag bara här och har allmänt tråkigt och lysssnar på värdelös musik. Ikväll ska jag och sara ut och gååååå! Sen senare ikväll är det mitt älsklingprogram, What about Brian. Så till det blir det väll popcorn som vanligt. Jag tror jag måste skaffa mig en popcorn maskin innan jag förstör alla kastruller vi har här hemma, eftersom jag är en riktig popcornälskare.


Det var nog allt jag hade att skriva för stunden. Jag måste bara säga att mitt liv känns som en dröm för tillfället! 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards