K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Kikki - 27 augusti 2007 15:57



Så nu har jag äntligen köpt mina jeans. När jag kom hem och skulle prova dom så tyckte jag dock inte dom satt så bra som jag tyckte dom gjorde när jag provade dom på Carlings igår. Så för en stund tänkte jag att jag kanske skulle lämna tillbaka dom, men nu har jag ändrat mig. Jag tycker om dom mer och mer ju mer jag har på mig dom (a). Sen så köpte jag en tröja också på stan.


Nu har jag nyss duschat och sitter bara här och har ont i magen, som vanligt :s


Ikväll ska jag iaf till Tommy!=)


Av Kikki - 27 augusti 2007 09:22


Åh, det finns nog inget jag hatar mer än regn! USCH!


 Idag vaknade såklart tidigt eftersom min mage inte låter mig sova så länge nu för tiden. Men det är väll lika bra att vänja sig det är ju faktiskt skola imorrn :( Jag tycker inte det ska bli ett dugg kul med skola igen, men vem tycker det. Fast det ska bli roligt att träffa alla igen efter sommaren :D Men imorrn så har ju jag SJÄLVKLART också tid på sjukhuset kl 14.00 och vi börjar 13.00, så då hinner jag alltså bara vara på skolan en halvtimme. Första dagen vill man faktiskt inte åka iväg på sjukhuset eller något annat liknanade, då vill man för en gångs skull vara i skolan! Men det är väll bara att acceptera läget antar jag.


Men nu ska jag snart ta och GÅ ner till stan i det här SKITVÄDRET. Idag blir det mer shopping med Saraaa ;) 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards