K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Kikki - 28 augusti 2007 11:12


Nu har jag verkligen TRÅÅKIGT om någon undrade. Därför tänkte jag skriva lite här, inte för jag har något vettigt att skriva för tillfället men man fördriver ju tiden lite iaf.


Vid halv 1 ska pappa förhoppningsvis skjutsa ner mig till skolan, om han hunnit komma hem tills dess. Sen blir det skolan en halvtimme, och sen sjukhuset. Idag så har jag faktiskt inte ont i magen alls, hoppas det är på väg bort nu allt magont och illamående jag haft flera dagar nu.


Sen ikväll blir det till att vara med Tommy :) jag saknar honom redan hur mkt som helst, även fast det bara var några timmar sen vi sågs. Det kanske blir lite övningskörning på vägen dit också, om mamma har tid ;p


Imorrnkväll så ska nog jag och Sara försöka komma iväg och träna iaf, nu måste jag faktiskt sätta igång med träningen.


Det var nog det onödigast blogginlägget jag skrivit, men vad gör man inte om man har tråkigt.

Av Kikki - 28 augusti 2007 09:12


Nu har jag nyss kommit hem från Tommy. Jag bestämde mig för att sova över där, även fast mamma inte gillade det. Men hon har ingenting att säga till om längre ;p haha.


Imorse så vaknade vi vid 6 eftersom Tommystackarn skulle iväg och jobba, men jag fick sova viidare :)


Men nu ska jag nog gå och ta en dusch, och förbereda mig inför skolan. Jag måste fråga pappa om han kan skjutsa ner mig till skolan sen, för jag VÄGRAR att GÅ i det här jävla skitvädret :@


Skriver mer senare idag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards