K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Lördag!

Av Kikki - 8 januari 2011 09:06

Godmorgon! :) Albin är färdig för dagen med gröt i magen och kläder på! Mamman är absolut inte klar, men det tar vi tag i sen när herrn ska sova! :) Jag gick och la mig 9 igårkväll och somnade rätt snabbt iaf, hade så tråkigt och var så trött så det var lika bra. Albin vaknade 1 och då var vi vaken en timme kanske, men sen sov vi till halv 7 och då gick vi upp och låg i soffan och kollade på Dr Phil och myste!   


Ska kolla upp det där med bloppis lite angående Albins kläder som Emma tyckte. Har ju faktiskt en del kläder själv som jag skulle kunna sälja iväg som är antingen för stort eller för litet :P Får kika på det, får nog bli en sån dag idag, ut och åka blir det inget iaf!


Fick sms av älskling också. Tommy hade funderat på att sälja skotern och jag tänkte igår "Ja, men nu kommer den ju gå söndern är du ska ut och köra" och mycket riktigt! Den behövs nu lagas, vad vet jag inte. Jag tycker då han kan göra sig av med skotern, för det är så dyrt för det känns ju som efter en körning behövs något lagas, men då kör ju killarna som GALNINGAR, så dom borde ju förstå att saker går sönder då också..Jaja, nog om det!


Nu ska jag kika runt lite här innan jag ska göra lite nytta! Magen brukar vara "lugnast" på förmiddagen så bäst att passa på att göra nytta då, så får man däcka i soffan på eftermiddagen! Närå, hoppas det inte behöver bli så idag!


 
 
Emma Viklund

Emma Viklund

8 januari 2011 10:42

J, jag tycke duka läga p lite Bloppisar här i bloggen :) Det blir roligt! Finns det intresserade så äre ju snabbt och smidigt att sälja här istället för att lägga upp annonser som kostar med mer :) Får man dock inge sålt, så kan man ju lägga upp på tradera eller blocket SEN om inte annat :) så har jag tänkt göra...

http://emmashjartan.blogg.se

 
Ingen bild

Annie

8 januari 2011 15:35

42 tum:) det var bra pris på den! ja lyktorna är så himla fin, tack så jätte mkt för dom <3 jag älskar dom ! trevlig helg! vi ses nästa vecka :) jag skrev sms till dej men fick aldrig svar :(:(:(, tisdag o fredag är ja ledig iaf, puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på me...

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där b...

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D Imorse provade jag dom här n...

Av Kikki - 20 januari 2011 12:52


  Nytt i garderoben, fyndade på Nellys mellandagsrea! Alltid velat haft den här tröjan också!  :) Blev ju inget av med den där nyårsklänningen eftersom den kom EFTER nyår :/ men det var ju bra på ett sätt så fick jag den här tröjan och pengar till...

Av Kikki - 20 januari 2011 10:15


Kan inte dagis börja sätta upp lappar när det går magsjuka? Vet ju själv att toppen av detta skit brukar vara i januari, men eftersom det gick så mkt magsjuka på Albins dagis i november/december så trodde jag det skulle vara slut där MEN idag fick ja...

Ovido - Quiz & Flashcards