K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Kikki - 15 januari 2011 14:22

Hejsan hoppsan! Ikväll måste jag ändra mitt cv lite så jag kan åka iväg med det imorgon, hittade en spännande sak idag. Eller Tommy hittade rättare sagt! :)


Vi utnyttjade rean lite idag. Tommy köpte en ny keps, Albin fick en så söt pyjamas och jag fick en svart tröja! Allt på halva priset eller mer! Det är bra.


Sen sprang jag in och handlade middag till ikväll. Potatisgratäng, lövbiff och bea sås, ska bli så gott! Slutligen blev det Mediamarkt och köpa nya dammsugarpåsar, något full den gamla var, har knappt gått och dammsugit för den varit så proppad. Men nu så ska det bli enklare ;)


Annars så har vi fått pengarna från renoveringfonden, vi funderar på att måla/tapetsera om i sovrummet, vill ha någon varmare färg. Nu är det ju vitt :/ Så nu kan vi börja tänka på det lite mer när vi fått ut pengarna! :)


    

Av Kikki - 15 januari 2011 07:37

Albin vaknade strax efter 6, så då gick jag upp med honom! :) Han sov hela natten inatt så man ska inte klaga!


Igårkväll såg jag och Tommy 2 filmer, För kärlekens skull (svensk BRA film) sen Tommy film "Game of death" men den såg vi i sängen så med killning till så funkade den filmen också, men jag är inte så mkt för action ;)


Idag vet jag inte vad vi ska göra? Något ska vi göra. Vore inte fel med en liten utflykt till Birsta och kolla lite bara. Tänkte gå en sväng i veckan när jag var där, men usch, inge kul att gå själv. Får se om jag lyckas övertala Tommy, men han kmr ju aldrig med några andra förslag heller så ;p Sen har vi ingen vagn heller, bara den som absolut inte funkar i vinter "väglag". Tommy ringde ju igår eftermiddag och säger att det inte går att få upp dörren på förarsidan på Audin? :o så tommy fick ju klättra in från passagerarsidan. Hoppas verkligen att det är kylan som ställde till det bara, men dörren har ju jäklats lite annars också :/ Men till saken då så fick jag ta volvon och hämta Albin på dagis och då fick jag inte med mig vagnen hem.


Nej, nu är det snart grötdags för Albin, och sen ska jag hoppa in i duschen!







Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards