K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Kikki - 5 januari 2011 16:39

Dumma jag, kändes ju relativt bra med magen imorse, men sen under dagen kom det smygandes, och illamåendet också. Jaja, ska sluta skriva om min mage, inget intressant med det. Men bra att man kan leva ett liv liksom, men tabletterna börjar väll hjälpa om några dagar hoppas jag så!


Handlade mat på Willys förut jag och Tommy, man får då mkt för pengarna. Sen hämtades Albinen på dagis! Lagat god fläskfilé gryta har vi  gjort också som jag inte kunde äta så mkt som jag ville av pga magen :/ Är så trött också nuförtiden, men jag har minsann köpt frukt idag, APELSINER! Nu blir mamma och syrran glad! Jag äter aldrig frukt, bara när jag är hos mamma och pappa. Men måste skärpa mig med maten och ta hand om mig själv, och träningen nu i vår tror jag kommer göra mig mycket GOTT. Både egentid och för min kropp, ska försöka ha en dag i veckan som träningsdag så Tommy är medveten om att det är pappa-son kväll. Sen kan man ju försöka klämma in något extrapass om det finns tid och så, men huvudsaken det blir en gång i veckan! Kanske dags att leta fram träningskläderna?


Har ju hört mkt gott om actimel också, så jag körde på det idag när vi handlade.

Nu blir det lugnt, bara ligga i soffan. Albin ligger här med mig just nu och grejar, så vi ska kika tv och mysa vidare!   


  

Te

Av Kikki - 5 januari 2011 08:28

Idag behöver jag inte vara sängliggandes i allafall, skönt det. Men har fortfarande ont så tänkte att jag skulle vara snäll mot magen att dricka te istället för kaffe idag, och tills magen är bra igen. Men får nog bli rätt lugnt idag, kanske blir mathandling i eftermiddag med familjen. Tommy slutar halv 2 och är sen ledig till på tisdag! Hur underbart som helst!  


Får se om jag orkar göra någon nytta idag, skeptisk. Har skrivit ut ett gammalt högskoleprov som jag tänkte träna på, jag säger bara, hur ska det här gå..Man gör sitt bästa bara helt enkelt!


Nej, men nu ska jag kika vidare här!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards