K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Kikki - 10 januari 2011 15:16

Träningskläderna på, ska åka vid 4! :) Laddad!


Idag fick äntligen Albin ett par rejäla vinterskor och sockor till som han kan ha i, nu ska han inte frysa när dom är ute i snön på dagis! Tack mormor och morfar för lite sponsring till dom också.

Nej, nu måste jag leta fram friskiskortet, ska ligga någonstans och damma tror jag.


  

Av Kikki - 10 januari 2011 06:24

Jag och Albin gick upp i tid idag. Lika bra, vill hinna mejla komvux om det här med prövningarna som jag ej gjort än, skyller på magen. Sen ska jag ringa några nr till "rop-enheten" skulle verkligen behöva jobba lite nu i vår eftersom jag inte kom in på skolan :/ Hoppas dom inte har överflöd av vikarier bara..Vi snackar äldreboende för er som inte vet vad jag rop enheten är ;p


Vid 10 tiden kommer mamma och hämtar mig och Albin så ska vi åka ner på stan och hitta vinterskor åt Albin, sådär efter halva vintern ;) Sen tror jag mamma sa att hon skulle bjuda mig på lunch på stan, mysigt! :) Får inte glömma att ringa dagis och säga att Albin inte kommer idag, och imorgon.


Albin är ju så rolig, la honom på hans matta på golvet med leksaker, han rullar därifrån direkt, till en papperspåse som ligger slängd, och den prasslar ju så roligt och Albin låg och grejade med den och skrattade. Alltså: Papperspåsar är bättre än leksaker! Billiga leksaker, haha! Tokarn! Ska försöka hinna skriva lite mer om Albin sen, har inte hunnit med mig. Men har tänkt skriva jätteläänge, så snart! På torsdag är det 3 timmars pass på Habiliteringen (logoped, sjukgymnast, kurator), som vanligt längtar man dit! :) Kuratorn ska hjälpa oss att söka vårdbidrag, också har inte jag och Tommy gjort vår uppgift vi skulle göra, det måste vi fixa. Vi har fått en lista med olika punkter vi ska gå igenom!


Nej, men nu ska jag mejla komvux här till att börja med! Ha en bra dag så hörs vi säkert i eftermiddag!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards