K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Kikki - 28 november 2009 22:24

Men vadå piggalbin? :P Här ligger han och bara pratar och vi försöker få honom att sova, men nejnej. Jaja, men snart borde han somna, han har varit jättemkt vaken idag ju, hade inte sovit någonting hos hans farmor idag heller :o



Av Kikki - 28 november 2009 08:41

Idag känner jag mig väldigt glad! Herregud, albin somnade 11 igårkväll, SOV  TILL 8..UTAN MAT!!!! Jag vaknade halv 8, gíck upp och kollade på klockan..och inser att albin fortfarande sover men jag tänker att det inte är någon idée att gå och lägga sig igen för han lär ju vakna när som helst så jag satte på kaffe osv, och helt riktigt så hörde jag hur albin började vakna, men svårt att inte vakna när jag är uppe och skramlar, men jag ville att han skulle vakna. Jag ville ju gosa :P Schysst mamma!


Men helt underbart. Jag har fått sova 7 timmar i sträck inatt, och 7 timmar sömn räcker gott och väl för mig =)


Idag ska jag och Tommy ut på Birsta och julhandla :D Ska bli så himla mysigt!!!! Bara vi 2! Albin får vara hos farmor under tiden, känns onödigt att ha med honom i julstressen som lär vara där ute idag, och det lär ju vara smockat med människor så svininfluensan finns säkert där också ;p Speciellt helgen efter löning ;) Dock har jag ingen aning om vad jag ska köpa till min familj i julklapp? Men vi ska i allafall köpa MYCKET kläder till albin, så roligt. Var längesen vi köpte det nu, har ju bara fått en massa tkr jag. Men ja, det är ju 74 som gäller nu..storpojken..DET GÅR FÖR FORT NU!!!!!!!!! :/


Så det är dagens planer och nu ska jag fortsätta dricka kaffe :)


Hoppas ni får en trevlig dag! : )


  



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards