K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Kikki - 21 januari 2011 20:09

Nu har jag fått hem min älskade dator ;) I och med det känner jag också att jag, som vanligt vill vara jobbig med er, och byta blogg IGEN! Jag vet ju själv att det är blogg.se det ska vara för bloggplatsen tröttnar man på när man inte kan hålla på med designen så mkt som man ju vill :/ Så från och med imorgon lördag så är det alltså tillbaka HIT!


Lovar att jag blir kvar där nu! ;)

Av Kikki - 21 januari 2011 14:27

    Här är Tommys bilhistorik, när vi blev tsm hade han den där lilla röda. Mycket roliga äventyr med den. Glömmer aldrig när JAG skulle köra den till Liden där vi skulle på fest, hade Sara där framme med mig, men sen hade jag 2 fulla karlar där bak med musiken på världens högsta volym. Det var en hemsk resa, haha! Nu är ju Tommy inne på fjärde bilen sen vi blev tsm, och jag hoppas det stannar där. För Audin ska stanna! :) Den slår alla bilarna ovan med hästlängder ;) Ja just ja, han hann ju fan med att ha en svart liten nissan där mitt i allt någonstans också. Men den hittar jag ingen bild på ;p


När Tommy slutat ska vi ut och åka, han ska hämta ut massa skotergrejer. Jag ska hämta hem min tredje älskling (datorn) så underbart!   

Av Kikki - 21 januari 2011 07:42

Ett helt okej pass igår på friskis! :) Blir nog någon mer gång, inte världens bästa musik, men den dög och sista låten var bra, en sån där låt som man blir peppad av så man bara kör på och kan ta ut sig ordentligt :D


Imorse provade jag dom här nya flingorna som gått på reklam på tv, smakade dock alldeles för nyttigt :D Haha! Men dom går ner och jag kan ju behöva lite nyttigheter i mig också kanske! Albin är hemma idag som sagt, han har somnat igen, sömntutan! Så vi ska väll ta det lugnt här på hemmaplan idag bara!


   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards