K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Kikki - 19 januari 2011 13:23

Men tack siba, äntligen händer det något. Kollade statusen för min dator och nu stod det att den är klar, dock ska den ju skickas hem, men hoppas verkligen att jag får den till helgen! :) Tydligen så hade både moderkortet och hårddisken pajjat, så nu är det bytt! :)


Gick bra hos kuratorn, hon tyckte absolut att vi borde få helt vårdbidrag, men jag är skeptisk, men en annan är ju så van vid det här. Blir glad bara vi kunde få något litet bidrag iaf. Så jag måste sätta mig ner och skriva ner precis hur ett dygn går till, allt det innebär osv. Kuratorn skrev ner en massa saker så jag har lite stöd. Efter mötet där var vi så hungriga så vi råkade åka till donken, men det satt bra i magen! ;) Sen stannade vi en gång och handlade också sprang jag in, sen 5 minuter senare sitter jag i bilen och klagar på min jävla mensvärk och är sur, då frågar Tommy varför jag inte köpte ipren när jag ändå var inne på affärn? Men då svarar jag att det är onödigt och att jag har försökt klara mig de här dagarna utan men att det absolut inte går för det gör så jäkla ont så det slutar med att Tommy springer in på affärn igen och han har tydligen lärt sig att tjejer behöver lite gott när perioden är här ;) Så sant, men jag klarar mig utan, jag ska ju satsa på träningen sa jag till Tommy när han kommer med godiset ;) Jaja, vi får väll se om jag lyckas hålla mig ifrån det.

Vill bara iväg och träna, men imorgon ska jag köra iaf!


 

Av Kikki - 19 januari 2011 06:43

Gick upp halv 6 och tvingade mig in i duschen, hemskt! Sen vaknade Albin och fick välling osv och jag har hunnit äta frukost och sitter här med kaffekoppen och ska göra det en stund till. Ska vara på Habiliteringen halv 10 och träffa kuratorn och försöka få någon ordning på vårdbidraget så vi kan skicka in det, för det lär ju ta ett tag för försäkringskassan att besluta, dom är ju inte så snabba precis!


Imorgon kommer sjukgymnasten till dagis vid 9 tiden, så då ska jag vara med också! Blir jättebra! Måste bara berätta en sak som en av personalen sa igår när jag hämtade Albin. En kille på Albins avdelning hade suttit och ritat också frågade någon i personalen vem han ritade för han ritade en människa, också säger han "ALBIN" Sen hade en tjej  dragit runt Albin i pulkan ute så hon hade blivit alldeles slut ;p Han har så goa kompisar där! :)


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards