K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Kikki - 18 januari 2011 11:18

Nu har jag nyss handlat massa mat :D och 3 paket libero blöjor för 217 kr är ju superbra. Tack Willys! :)


Ringde och bokade magnetröntgen imorse också, tänkte att det skulle vara väntetid flera månader. Men 16 februari fick vi en tid..Bara en månad kvar, men det är ju jättebra att vi fick en tid rätt så snabbt iaf. Men hur ska Albin klara sig utan välling där på morgonen? Han måste tydligen vara fastande 24 timmar innan, MEN han skulle kunna äta yoghurt och välling osv, men inte någonting alls 6 timmar innan..SÅ han kommer ju bli jätteledsen och grinig bara för han inte får någon välling på morgonen och sen ska de dessutom sticka honom innan röntgen :( Ja, herregud..jag vill inte ens tänka på det. Vore en sak om man kunde förklara för honom, men han kmr ju tycka att mamma är jättedum som inte ger honom välling och sedan tillåter att sköterskorna får sticka honom och sedan dessutom tillåter att han ska sövas. Men det är ju tur att dom här små glömmer ganska fort iaf, hoppas jag..  


Vi skulle få hem mer information om allt och hur det ska gå till, och det kmr gå bra för jag vet att alla sköterskor är så gulliga och bra, speciellt när det handlar om såhär små barn!

Av Kikki - 18 januari 2011 08:07

Igårkväll var Albin jättegrinig, men han hade ont i magen stackarn :/ Han somnade vid 9 till slut i allafall och imorse vad han pigg och glad, och det kändes bra att lämna honom på dagis. Vi tog pulkan idag till dagis, mysigt var det! :) Fick små "lampor" eller vad jag ska kalla det av mamma för ett tag sen som var perfekt att sätta på pulkan så vi syntes :D


Idag ska jag fortsätta läsa i naturkunskapsböckerna, också ska jag åka iväg och handla mat för nu är det tomt i skåpen! Kan inte bestämma mig för vart jag ska handla bara, tkr det var bra erbjudanden på Willys, Coop och MAXI den här veckan, jobbigt läge ;)


   

D

Av Kikki - 18 januari 2011 08:00

Sitter och dricker kaffe och kikar runt på nätet, kollade mejlen och hade fått mejl från min lärare i Idrottspsykologi, har inte fått tillbaka hemtentan i den och jag har i båda kurserna jag läst skrivit att jag satsat på betyg E, godkänt är godkänt! :)

Men jag fick iaf ett roligt mejl! :)


"Jag väljer att ge dig betyget D. Motivering: hemtenta med hög kvalitet

Du har på ett bra sätt följt alla anvisningar för den här tentan: Bra struktur, styckesindelning, referenser.
Du gör något som är väldigt ovanligt för en akadmisk text: Du lyckas fånga läsaren intresse genom att ställa frågor, diskutera, reflektera eller kommentera, dra slutsatser kring dina frågor."

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards