K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Kikki - 16 januari 2011 07:28

Något jag har varit duktig på ändå sen Albin föddes, är att lägga mig i tid på kvällarna. Finns ju många föräldrar som är uppe till 12 på natten osv, men jag ser då till att försöka lägga mig 10 iaf, för man vet ju aldrig med dom här små om dom  vaknar, och det brukar ju Albin ha en tendens att göra. Sen är det oftast tidiga mornar, så då funkar det inte att gå och lägga sig klockan 1 på natten när man ska vara pigg och fungera som en mamma klockan 6 på morgonen! Så jag gick duktigt och la mig 10 igårkväll medan Tommy satt sig och spelade, nörden :P Jag har inte riktigt fått in Tommy på det här med att lägga sig i tid, bara när han ska jobba såklart. "Men är det helg kan man ju inte lägga sig så tidigt" men bara för det är helg betyder det inte att Albin helt plötsligt tar sovmorgon till 9 ;)


Igårkväll hann vi iaf med att se 2 filmer, båda var helt okej! :) Sen godis och popcorn till det, usch! Ikväll ska jag verkligen försöka ta mig ett träningpass tänkte jag om det går enligt mina planer. Sen är det ju premiär för Solsidan ikväll! :) Får inte missas!


Jag och Albin gick upp vid kvart över 6 idag och har myst på här bara! Idag ska vi iaf till mamma och pappa. Tommy och pappa ska äntligen försöka få någon ordning på Audin, hoppas det går bra. Sen kommer nog syrran dit också kanske, och jag ska försöka smita iväg och lämna mitt CV också! :)


  Igårkväll, och nyss! :) Min lilla älskling! Finns inget bättre att ta upp honom på morgon och kramas!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards