K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Kikki - 12 januari 2011 17:40

Mums! Dags för fika snart? Njae, inte riktigt :/

Av Kikki - 12 januari 2011 14:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kikki - 12 januari 2011 13:26

Alla måsten gjorda idag. Nyss kommit hem från Birsta och nu ska jag lägga mig i soffan och kika på tv och vila innan jag ska hämta sötnosen på dagis.


Håret är ute och jag är ju som gjord för det där håret tydligen, kul att höra. Fästena var hela och bra så en del av håret skulle kunna återanvändas så behöver jag inte köpa allt hår nytt sen om jag vill göra förlängning igen :) Det var ju toppen! Elin hade sån fin mage också, en liten kommer i mars!   


Jaja, känner mig naken gör jag utan håret, haha. Men jag vänjer mig väll och det känns väldigt mjukt och lent utan en massa fästen i huvudet ;)


   

Så såg vi ut nu! Utan hår..

Av Kikki - 12 januari 2011 07:37

Inatt har Albin vaknat och hållt på :/ Sen vaknade han halv 6 imorse så det var bara att se glad ut. Vid 7 tiden gick vi iväg till dagis, var faktiskt skönt och vi körde en rask promenad! Blev så varm på hemvägen för jag halvsprang, men läskigt när det är mörkt och bara träd runtomkring en.


Nu sitter jag med kaffe och tar det lugnt en stund. Magen har börjat bli lite bättre som tur är, så jag har iaf kunnat dricka kaffe, det är mest på kvällarna som jag haft ont men värst är nog illamåendet :s Jaja, det går väll bort sig snart!


Idag ska jag befinna mig hos Elin för att ta ut håret! :) Galet skönt, och spännande! Ska inte klippa eller något, så håret är antagligen inte kortare än vad det var innan jag satte i håret, så då är jag nöjd!  :) Många frisörer ska ju alltid klippa håret vad man än ska göra, men Elin har aldrig ens nämnt det och det tkr jag är en av hennes bästa sidor :P Det är väll kunden som ska bestämma vad som ska hända med håret.


Sen efter det ska jag till mamma och pappa och skriva ut CV och sen hem och slänga i mig någon lunch och göra mig lite anständig och sen fara till Birsta för att lämna det där CV:et på en butik. Har hittat världens Kikki jobb, skulle göra allt för att få det :/ 


Nej, men nu har jag inte tid med det här. Vi hörs i eftermiddag!   


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards