K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Kikki - 11 januari 2011 11:58

Indiska, Kicks, Name it, Gallerix, Lagerhaus har jag skickat in jobbansökningar till. Känns ju lönlöst men aldrig fel att försöka iaf. Ska fortsätta med det nu till andra butiker! Ge mig ett jobb!


Albin höll på att somna under bordet förut!




Av Kikki - 11 januari 2011 08:00

Gick ju in med inställningen att jag skulle dö igår på passet..Men det gick ju hur bra som helst, dock kände jag av knät i början av passet, fick ju ont i våras när jag och syrran hade en spring period. Men passet flöt på och jag körde på, kände av knät men gjorde inte jätteont. Men jag fixade styrkan bra, vilket jag oroade mig för och konditionen var jobbig men musiken gör en peppad så det är inte heller några problem. Lite dålig musik i slutet av passet så nästa vecka får det testas ett annat pass!


Sen när jag kom hem fick jag dock ont i knät, och det känns inte hundra när jag går :/ irriterande! Så jag får verkligen ta det lugnt, och ta ett träningspass per vecka nu i början så jag inte överanstränger knät för mkt. Men att styrkan är kvar så pass mkt i främst armar får jag absolut tacka Albin för! :) Att bära 12 kg vart man än ska är nog bra träning, man får väll försöka se allt positivt. DOCK inte så bra för ryggen, så den måste tränas mera för jag blir så stel främst nere i svanken. Men känner av att jag tränade igår iaf, så skönt! :D Skönt att jag är igång!


Idag måste jag ringa massa samtal, ingen svarade ju igår :s Sen är Albin hemma så jag ska väll vara mamma också. Annie kommer förbi också för lite surrande, trevligt :) Världens bästa att surra med, finns alltid miljontals saker att prata om!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards