K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Kikki - 9 januari 2011 19:17

2 veckor har min dator snart varit inlämnad, hoppas jag får tillbaka den om 1 vecka nu. Kommer bli så underbart! :) Fan vad jag tjatar om det..


Dagen har bestått av en jobbig morgon, mådde jätteilla och hade ont i magen. Blev som tur var bättre under dagen! Känns sådär nu, och hoppas det förblir såhär, eller bättre för då kan jag leva iaf.


Sen idag har vi varit hos mamma och pappa , åt lunch och Audin har ju gått sönder, en stötdämpare är helt av :/ men självklart saknades det grejer som måste beställas, så blev inget mekande med den, får bli nästa helg. Pappa är så snäll som alltid ställer upp och hjälper Tommy med bilarna! :) Det är vi tacksamma för verkligen! Hur skulle det annars gå?


Tommy for sen ut till Indal för att se om han kunde få någon ordning på den trasiga skotern och jag och Albin åkte till min mormor på julgransplundring lite i förväg. Men massa fika, tårta och godis och allt. Annie med familj var där också, saknat min kusin. Men vi tar en träff på tisdag, bara hon och jag så vi får prata i lite privacy ;)


SEN imorgon smäller det, om inte min mage protesterar helt! TRÄNINGSGDAGS! Mamma ska på samma pass och Annie också lät det som! :D Är så taggad, sjukt roligt ska det bli och kikki ska få sig en lite fastare kropp med lite mer muskler är målet, behöver även bli starkare för att orka bära våran stora kille.


Nu sitter jag med godisskålen i soffan och Tommy spelar och Albin sover. Lugnt och skönt! Men blir väll sängtvmys om en stund! :) Det är vi bra på!   

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards