K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Kikki - 7 januari 2011 17:43

  Har dykt ner i kartonger med Albins urväxta kläder, det ska ut på blocket och förhoppningsvis försvinna ifrån oss. Herregud alltså, kläderna i 56, tänk att han varit så liten!    Men fina kläder är det, ingen intresserad? ;) Bara att komma och kika, haha! ;)


Nu måste jag försöka få i mig något, är så hungrig och illamående. Men mest illamående nu för jag behöver få i mig något, men bra att filen var för gammal, brödet slut och ja. Jag får dricka mjölk, otroligt mättande..Jaja, blir nog bra. Vill bara landa i soffan och slå på filmen, men väntar tills Albin är klar för natten så får han kika med mig så länge han orkar!

Av Kikki - 7 januari 2011 16:20

Men ge mig sommar! Finns inget bättre!

Av Kikki - 7 januari 2011 16:14

Tommy åkte nyss iväg till Indal :) Han och Magnus ska köra skoter ikväll? sent antagligen när dom fått i ordning Magnus skoter. Tokarna. Dom skulle ju kört idag egentligen men då vart det ju krångel med skotern, som vanligt. Dyra leksaker det där!


Så han sover kvar där sen, säkrast så. För mig och Albin blir det massa mys i soffan, håller på och laddar ner en film (nedan) som vi ska se tror jag, sen blir det väll lite slö tittande på Let´s dance. Har köpt godis också, men kunde inte få i mig så mkt middag så ska ta det lugnt med godiset, får äta lite och njuta desto mera också.


 

Av Kikki - 7 januari 2011 13:53

Mådde sådär imorse, men ville absolut på Birsta för Albin var i stort behov av nya vantar till på dagis på måndag. Så vi åkte ut, när vi kommer in på bc så förstår jag inte varför vi skulle dit IDAG? Började må illa och fick skitont i magen och gick och släpade fötterna efter mig typ, gick på pressbyrån och köpte vatten. Hittade till slut ett par vantar på Åhlens, men sen raka vägen hem. Kul tur, nej. Men vi hittade det vi sökte.


Nu har Tommy bäddat ner mig i soffan med täcket, och albin sover så jag ska passa på att vila. Men blir så jävla arg på det här, för jag har absolut inte tid  att ligga här, så JÄVLA mkt som jag måste fixa och kolla upp. Men jag har både så ont i magen och är så trött så jag orkar ingenting, och då menar jag ingenting. Får verkligen samla energi tills det är matdags för Albin när han vaknar.


Ville bara säga att jag lever och skriva så jag vet själv hur länge jag haft ont. 4 tabletten tagen idag, stog att det kunde ta upp till 14 dagar innan det blir "bra". VAD ROLIGT!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards