K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Kikki - 6 januari 2011 19:52

Dagen jag får åka och hämta min älskade dator kommer vara en mycket bra dag. Finns inte spotify, msn och ingenting på den här datorn. Sen har jag ju inga bilder eller någonting, Skittråkigt!


Albin badade ikväll och vi provade hans nya leksaker han fick i julklapp av anna och kricka. Små delfiner som låter när man tar dom under vattnet, jätteroligt tyckte vi alla 3!   


Jaja, Albin har sovit en halvtimme på hela dagen så han sover hårt nu. Jag och Tommy har ätit hallonpaj och vaniljvisp, dåligt gott! ;) Blir nog snart sängen för oss och kika tv! :)  Fan vad tråkig bloggning det blir här, men skyll på SIBA! Som måste ha 3 veckor på sig att laga en dator. 2 veckor kan ju vara okej, men 3, NÄE! Fick även sms om att det behövde besällas reservdelar = mer väntan!


Jaja, datorn är ju inte allt som tur är, men tråkigt utan!   

Av Kikki - 6 januari 2011 09:42

Jäklar, gick upp ur sängen NU. Albin vaknade 6 men har legat med oss sen. Jag som brukar gå upp vid halv 7, men är så trött nuförtiden så jag orkar verkligen inte gå upp.


Men vi hörs senare :) Ska dricka upp min actimel här (fan vad gott det är), och ge Albin gröt. Sen ringa syrran och höra hur vi ska göra med dagen, träffas ska vi iaf!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards