K i k k i    /    Mamma till Albin - 090708

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Kikki - 1 januari 2011 17:32

Så, nu finns vi! Hade en underbar nyårsafton med underbara människor! Vi tog vår bil ut till PJ och hämtade upp Danne och Maria på vägen, jag var snäll och körde, men det medförde vin i ena handen och mojito i den andra när vi väl kom till festen :) Hade det jätteskoj hela kvällen och vid 2 fick vi hämtning av Henke och hans kusin :D Jättesnällt!


Idag var vi körda när vi vaknade, jag tog initiativet till att beställa hem pizza och det gjorde oss mer än gott. Sen vid 2 kom Tommys pappa och skjutsade ut oss till Timrå så vi kunde hämta hem bilen och sen for vi och hämtade Albin! :)


Nu har vi ätit tacos och ikväll blir det mycket film och godis :D Saknar min dator jättemkt, går inte att göra någonting på den här seg datorn. Så ni får ursäkta dålig uppdatering, blir bättre sen när jag får tillbaka min riktiga!


  


    



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards